قیمت پنجره دوجداره

امروزه زندگی در شهر شرایط و ویژگی های خاص خود را دارد، بسیاری از این شرایط و ویژگی ها منفی و بسیاری نیز مثبت هستند، آلودگی، سر و صدا بخش جدا نشدنی از زندگی های شهری بخصوص در کلان شهر ها و شهر هایی مانند تهران است. از این رو اگر ترجیح می دهید که از این آلودگی حداقل درون خانه و محل زندگی و یا کار خود بکاهید، پنجره های دوجداره یکی از مهم ترین انتخاب ها هستند که می توانید داشته باشید.

http://nameavaran.ir/%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87.jpg

فراموش نکنید که انتخاب این پنجره ها نیز نیازمند رعایت برخی نکات است که باید آن ها را پیش از خرید و ثبت سفارش بررسی کرده و در صورت نیاز در این مورد تحقیقات بیشتری به عمل آورید. تولید کننده نسل جدید سیستم های درب و پنجره دو و سه جداره (upvc , کرتینوال ، ترمال و نرمال بیریک ، عنکبوتی ، فریملس )

صاحب ربع قرن تجربه در صنعت درب و پنجره ، مجهز به خط تولید تمام اتوماتیک درب و پنجره ، استفاده از بهترین برندهای متریال صنعت پنجره داخلی و خارجی ، دارای کادر مجرب و آموزش دیده در مراحل تولید و نصب پنجره.

 

البته که پنجره های دوجداره توسط برند های مختلف طراحی و تولید و در نهایت نصب می شوند، مرحله نصب آن ها نیز باید به صورت کاملا اصولی و بدون خطا انجام شود، پیش از هر چیزی باید بگوییم که پنجره های دوجداره بر اساس ساختار و طراحی به سه دسته تقسیم می شوند.

هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را خواهند داشت. البته که قیمت نیز انتخاب آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

انواع پنجره های دوجداره

پنجره های دوجداره یو پی وی سی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های موجود در بازار ایران هستند. از انواع این پنجره ها که بر اساس ساختار و طراحی به گزینه های مختلف تقسیم می شوند می توان به: لولایی ، کشویی، فولکس واگنی و آکاردئونی اشاره کرد.

ضمن این که قیمت این پنجره ها بر اساس متراژ و نوع شیشه و کیفیت ساخت و همین طور برند مورد نظر کاملا متفاوت است. بر اساس ابعاد قیمت آن ها از سیصد هزار تا پنج میلیون تومان متغیر است، بسته به این که این پنجره ها را در چه بخشی از ساختمان نصب می کنید نیز نیاز به شیشه ای با کیفیت تر دارید، گالوانیزه بخش نگه دارنده این پنجره ها است.

پنجره دوجداره دیگر که با نام دوجداره آلومینیومی شناخته می شود جز مدل های دیگری است که در بازار ایران بسته به شکل ظاهری و قیمت محبوبیت زیادی دارد، این پنجره از قالب آلومینیومی استفاده می کند که رسانا بوده و قطعا گرما و سرما را تا مقدار زیادی از خود عبور می دهد.

خرید پنجره های دوجداره در بازار ایران

مسئله مهم در بازار ایران تعدد شرکت ها و گسترش فروش برند های نامعتبر است که کیفیت لازم را در اختیار شما قرار نمی دهند و از این رو قیمت آن ها نیز ممکن است گاه کم تر از حد معقول باشد، اینجاست که باید بگوییم هیچ ارزانی بی حکمت و بی دلیل نیست.

پس حتما در خرید پنجره های دوجداره کیفیت را شرط اول قرار دهید و حتما خرید خود را از شرکت ها و فروشگاه های معتبر و دارای گارانتی اصالت کیفیت و تضمین کالا و خدمات پس از فروش تهیه کنید.

شیشه نیز گزینه مهم دیگری است که بخش اصلی پنجره شما خواهد بود، همواره هر چه ضخامت بالاتر باشد، این شیشه ها گران تر و البته نصب آن ها نیز نیازمند بهره گیری از تکنولوژی های خاص است.

شیشه های دوجداره ۱۲ میلیمتری یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ها در بازار هستند که کم تر صدایی از آن ها عبور می کند.

 

http://nameavaran.ir/upvc/White-UPVC-Windows.jpgپنجره دوجداره با کیفیت

شیشه پنجره های دوجداره قطعا باید صاف، بدون موج و… باشند، چیزی که ممکن است در پنجره های دوجداره بی کیفیت دیده شود؛ چسب مورد استفاده که برای اتصال شیشه به بدنه پنجره و فریم استفاده می شود نیز باید به اندازه بهره گرفته شده تا به هیچ عنوان رطوبت و گرد و خاک از آن عبور نکند.

در مدل های با کیفیت شدت وارد شدن صدا و آلودگی تا ۷۰ درصد کاهش خواهد یافت.

همین طور احتمالا با یک جستجو در اینترنت با قیمت گذاری های گاه عجیب و گاه گران تر از وضعیت عادی بازار روبرو می شوید، این تضمین باید به شما ارائه گردد که تمامی خدمات این شرکت و پنجره ها مطابق استاندارد های بین المللی طراحی و در نهایت اجرا می شوند، در صورتی که هنوز مطمئن نیستید می توانید مشاوره های لازم را در این باره دریافت کرده و سپس اقدام به خرید نمائید.که ادامه به توضیح انواع پنجره های یو پی و سی میپردازیم .

 

یکی از شرکتهای تخصصی در زمینه طراحی پنجره های upvc  در طراحی انواع مختلفی از پنجره های uPVC که به نیازهای خاص شما سفارشی می شوند ، تخصص داریم. upvc راه حل مناسبی برای شرایط آب و هوایی منطقه شما دارد. و همچنین این نوع از پنجره ها حفظ استانداردهای طراحی با کیفیت بالا است.

 

پنجره  uPVC  فضای زندگی شما در برابر آلودگی صوتی ، گرد و غبار ، باران و موارد دیگر محافظت می کند. پنجره های  uPVC با دوام ، پایدار بوده و سالها ماندگار خواهند شد. تکمیل فرآیندهای تولید بین المللی پنجره های یو پی و سی  به ما این امکان را داده است تا محصولات با کیفیت برتر و مناسب برای هر محیطی ایجاد کنیم.

 

پنجره های uPVC ما تعادل کاملی بین بهره وری انرژی و زندگی راحت ایجاد می کنند. پنجره های uPVC مخصوص مقاومت ، مقاومت در برابر آتش و دقت ابعادی طراحی شده اند. ما بالاترین استانداردهای کیفیت را با قیمت مناسب و نگهداری پایین حفظ می کنیم.

 

ویژگی ضد لک زدن ما یک مزیت اضافی به شما می دهد که به سادگی می توانید پنجره  uPVC خود را تمیز و تمیز کنید و از پنجره  خارج شوید و مانند Windows جدید بدرخشد.

ساخت پنجره های کشویی

یک پنجره کشویی در اصل از لایه های افقی ساخته شده است که به کمک غلطک های کف لایه ها به پهلو حرکت می کنند. آنها می توانند از کف تا سقف بچرخند ، کل دیوارها را بپیمایند و یا حتی در ابعاد یک پنجره کوچک معمولی بیایند.

ویندوز زیبایی

افزایش تقاضا برای پنجره با طراحی مناسب منجر به نوآوری در کیفیت ، عملکرد و بافت پنجره شده است. انتظار می رود فراتر از زیبایی شناسی ، پنجره عملکردهای دیگری مانند بهینه سازی روشنایی روز ، عایق کاری ، حفاظت از انرژی و کاهش نویز و کنترل آلودگی را انجام دهد. تقاضای زیادی برای پنجره های upvc وجود دارد که نیاز به نگهداری کمتری دارند و از صرفه جویی در مصرف انرژی ، مواد کارآمد ساخته شده اند.

پنجره Casement

یکی از پرطرفدارترین سبک های upvc windows ، پنجره های مخصوص حوض حداکثر منظره بدون مانع از بیرون را ارائه می دهد با ویو بالا. این دستگاه دارای اره ای است که از یک طرف روی یک قاب بیرونی آویزان شده است و می تواند به سمت داخل یا خارج باز شود و امکان تهویه حداکثر برای اتاق را فراهم می کند. هنگام بسته شدن بسیار کارآمد انرژی ، این پنجره جذابیت در طرح های متنوعی مانند چپ / راست آویزان یا بالا / پایین آویزان است.

تهویه ها

ونتیلاتورهای UPVC بهترین راه برای گردش هوا در ساختمانها هستند. پنجره های آویز بالا با همپوشانی با بخش به بخش ساخته شده است ، واشر اطراف شیشه و بین قاب و کرکره برای ایجاد آب بندی کامل طراحی شده است. تابلوهای ثابت و لوسترهای قابل تنظیم که امکان نور و هوا بیشتری را فراهم می آورد ، مناسب حمام ها و آشپزخانه ها هستند.

درهای ورودی یک تخته ای یک لایه انتخابی مناسب برای ورودی ها مانند ورودی اصلی یا ورودی اتاق ها است. درهای دوتایی با روکش دوتایی ، که همچنین به عنوان درب های فرانسوی نیز شناخته می شوند ، بهترین انتخاب برای اتصال داخل خانه با خارج هستند. درهای توخالی دو جداره قابل دسترسی برای دسترسی به بالکن ، پاسیو یا عرشه قابل استفاده است. درهای روتختی یک لنگه یک انتخاب مناسب برای ورودی ها مانند ورودی اصلی یا ورودی اتاق ها می باشد. درهای دوتایی با روکش دوتایی ، که همچنین به عنوان درب های فرانسوی نیز شناخته می شوند ، بهترین انتخاب برای اتصال داخل خانه با خارج هستند. درهای دو تخته ای با روکش دوتایی برای دسترسی به بالکن ، پاسیو یا عرشه قابل استفاده است.
ویژگی ۱
درهای ورودی یک تخته ای یک لایه انتخابی مناسب برای ورودی ها مانند ورودی اصلی یا ورودی اتاق ها است.
درهای زیبایی

ما درب های upvc را ارائه می دهیم که مطابق با روندهای تغییر در بازار طراحی شده اند. با توجه به علایق و خواسته های مشتریان ، درهای ساخته شده از upvc را با الگوهای و هنرهای زیبایی تزئین می کنیم که با خانه یا ساختمان شما مطابقت دارد. ما با استفاده از طیف رنگی انتخاب شده قادر به ارائه محصولات مورد نظر برای مشتریان هستیم.

فرمول ما برای موفقیت بسیار ساده بوده است: یک محصول استثنایی که توسط یک مدل تجاری پشتیبانی می شود و به طور خاص برای ارائه اطلاعات واضح ، مختصر و کامل از مشاوره اولیه از طریق تحویل و خدمات طراحی شده است. با صنایع پیشرو و تولید کننده سیستم های پنجره uPVC همکاری کرده تا پیشرفته ترین مجموعه پنجره و درهایUPVC سازگار با محیط زیست را که امروز در دسترس است ارائه دهد.

از مشخصات اولیه تا تکمیل ، متعهد شده است تا کلیه ذینفعان را از پیشرفت ، موضوعات و جزئیات مورد نیاز برای برآورده کردن انتظار همه مطلع کند. مدیریت انتظارات یک اعتقاد اساسی در است ، زیرا ارتباط کتبی روشن برای تکمیل هر پروژه موفق بسیار مهم است. تلفیق شیوه های ارتباطی منضبط با جدیدترین فناوری ها ، باعث می شود مدل تجاری در صنعت پنجره منحصر به فرد ترین باشد

ما یک گروه پر جنب و جوش از صنعتگران برای تولید و نصب داریم که توسط همکاران ما با تجربه بیش از ۱۵ سال در صنعت uPVC پشتیبانی می شوند. برای معمار و پیمانکار ، یک فرایند ساده و جامع ارائه می دهد که از ساختار چند لایه صنعت پنجره uPVC تأسیس شده در جنوب هند جلوگیری می کند. تجربه گسترده ما در بازارهای بازنشانی لوکس ، جایگزین تاریخی و بازارهای تجسمی اجازه می دهد تا در تمام مراحل ساخت و ساز ، یک سرویس طراحی منحصر به فرد کمک نماییم.

منبع : نام آوران

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

مطالب مشابه

ارسال نظر

0 نظر


بازی انفجار سایت بت اسپات