از آنجا که آموزش ماساژ درمانی که سعی می کنند در حرفه ای که دوستش داریم زندگی خود را تأمین کنیم ، این است که آزمایش مداوم و جذب مشتری های جدید به طور مداوم ، به چالش کشیدن است. بروشورهای جذاب و ماساژ صندلی رایگان در رویدادهای اجتماع روشهای امتحان شده و واقعی وجود دارد. اما با افزایش آگاهی در مورد رسانه های اجتماعی و خدمات مبتنی بر عروس ، ابزارهای بیشتری در دسترس هستند. بیاموزید که چگونه حضور در اینترنت می تواند به مشتریان در یافتن شما و افزایش تجارت شما کمک کند.
آیا بازاریابی بخشی از آموزش شما در مدرسه ماساژ بود؟ بسته به اینکه چه زمانی و به کجا مدرسه رفته اید ، چگونه می توانید تمرین خود را از یک کلاس یا دو کلاس تشویق کنید ، یا شاید یک ترم نحوه تهیه یک بروشور مؤثر ، ایجاد کارت ویزیت و حتی نحوه بیرون رفتن از جامعه باشد. شرکت در برنامه های ویژه مانند فروشگاه های فروشی یا جشن های محلی محلی. اگر بیش از پنج سال پیش به مدرسه رفتید ، احتمالاً چیز زیادی در مورد چگونگی اضافه شدن اینترنت نمی توانید به حافظه ابزارهای بازاریابی بیاموزید.آموزش طب سنتی.
برخی از ابزارهای آزمایش شده و واقعی برای کارآمدتر کردن تمرین شما با توجه به نگهداری سوابق ، مانند پایگاه دادههای مشتری ، یادداشتهای SOAP و کنترل موجودی وجود دارد. پیدا کردن سخت تر سایتهایی هستند که راهی برای کمک به مشتریان بالقوه برای یافتن شما ارائه می دهند. بیشتر اوقات ممکن است شما به کلمه دهان تکیه کنید – مشتری های فعلی کلمه را در مورد کار خوب شما پخش می کنند و شاید مشتری بالقوه دست اول شما را در رویدادهای جامعه احساس کنند.آموزش پوست و زیبائی skin care.
اما مهم است که از قدرت اینترنت غافل نشوید. در سایت های محبوب رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، لینکدین و دیگران ، بسته به نیاز خود می توانید به یک مخاطب ملی یا حتی جهانی برسید. در نگاه اول ، دیدن این مسئله باعث می شود فکر کنید که مناسب نیست برای افزایش مشتری خود که محلی است و شاید بیشتر از حداکثر ۲۵ مایل از محل تمرین شما فاصله نداشته باشد ، مناسب باشد.
اما بیشتر و بیشتر روش هایی برای استفاده از خدمات اینترنت برای ارتباط با کسانی که در منطقه جغرافیایی شما وجود دارد – شرکت هایی که یک پایگاه داده به راحتی قابل جستجو برای بدنسازان را برای افرادی که به دنبال یک متخصص ماساژ درمانی محلی هستند ، ارائه می دهند.
اگر وقت و دانش کافی داشتید می توانید وب سایت خود را ایجاد کنید. در حالت ایده آل ، این اطلاعات نه تنها در مورد موقعیت مکانی و اطلاعات تماس شما ، بلکه در مورد ماساژ درمانی نیز می تواند داشته باشد – مزایای آن ، در صورت مناسب بودن یا نبودن آن ممکن است و شاید یک مجمع باز باشد که در آن مشتریان شما می توانند سؤالاتی بپرسند و شما ، به عنوان یک حرفه ای ، می توانید از آن استفاده کنید. به آنها پاسخ دهید اگر وقت کمی دارید و دانش کمی در ساخت وب سایت ندارید ، یا در مورد بازاریابی برای مشتریان جدید اطلاعات زیادی ندارید – در این صورت چه کاری می توانید انجام دهید؟
یک سایتی که همه موارد فوق و بیشتر را ارائه می دهد ، منبع ماساژ است ، یک سایت منبع با لیست و تماس با متخصصان ماساژ در هر ۵۰ ایالت. ماساژ درمانی نه تنها دارای لیست آدرس می باشد بلکه اطلاعاتی را در مورد تکنیک ها یا روشهای درمانی که متخصص درمانگر یا شرکت در ساعات کاری و تخصصی بهره می برد نیز دارد. علاوه بر این ، هم ماساژ درمانی و هم مشتری قادر به سؤال و پرسیدن از متخصصان فعال در زمینه تمرین هستند. مشتریان همچنین می توانند از لیست های بیش از ۱۰۰ روش بدن سازی و بیش از ۱۶۰ نگرانی در مورد سلامتی که با ماساژ درمانی همراه با اقدامات احتیاطی و موارد منع مصرف می توانند از لیست بانکهای اطلاعاتی خود استفاده کنند.
نکته عالی دیگر در مورد این سایت این است که مراجعان می توانند ببینند کدام یک از ماساژ درمانی مجوز خود را صادر کرده است یا سایر اطلاعات حرفه ای خود را تأیید کرده است. به این ترتیب آنها می توانند مطمئن باشند که می توانند با شخصی که شرایط دولت خود را برای صدور گواهینامه ، ثبت نام یا مجوز ملاقات کرده است ، تماس بگیرند. متخصصان ماساژ همچنین می توانند روشهایی را که در آن تخصص دارند ذکر کنند ، بنابراین مراجعان می توانند ببینند کدام یک از ماساژ درمانی در منطقه خود دارای مهارت های پیشرفته و آموزش هستند یا شاید در یک جمعیت خاص تخصص داشته باشند ، مانند مواردی که برای ماساژ قبل از تولد یا ماساژهای ورزشی قبل یا بعد از ورزش نیاز دارند.
این روش بسیار خوبی است تا بتوانید مشتریهای بالقوه شما را پیدا کنند و اطلاعاتی را در نوک انگشتان خود داشته باشید که پیدا کردن و درک آن آسان است. برای ماساژ درمانی یک منبع یکجانبه برای لیست کردن اطلاعات مربوط ب

۵۰۰ articles

ه تمرین شما و به دست آوردن منابع منبع مانند فرم های معمولی خالی است که می توانید برای تمرین خود شخصی سازی کنید.
هنوز بهتر است؟ رایگان است. برای کسانی که از ما با بودجه بازاریابی می کنند ، این سایت نمی توانست در زمان بهتری پیش بیاید.
اینترنت اغلب می تواند به عنوان مکانی ترسناک و ترسناک به نظر برسد ، اما بهره مندی از ابزارهایی که توسط متخصصین ماساژ درمانی برای ماساژ درمانی برای راحتی شما تهیه شده است ، می تواند به سهولت آن کمک کند. و در نهایت ، می تواند زمان بیشتری را برای کارهایی که برای آن سخت تمرین کرده اید و دوست دارید انجام دهید ، ماساژ دهید. استفاده از سایتهایی مانند این می تواند به شما در ارائه مشتری جدید و همچنین حفظ مشتری های قدیمی کمک کند تا با ارائه اطلاعات متقاضی در مورد ماساژ و اطلاعات مربوط به تمرین خود به آنها متقاضی شوید.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

مطالب مشابه

ارسال نظر

0 نظر


بازی انفجار سایت بت اسپات