ادکلن های زنانه گران و ارزان با کیفیت

ادکلن جنیفر لوپز استیل Still حجم ۱۰۰ میلی لیتر زنانه

عطر ساز : Michel Girard

نوع رایحه : خنک،شیرین،تند

ساختار رایحه : میوه , ادویه , چوب , خاک و زمین , گیاهان معطر , گل , چای

نت اولیه : فلفل، پرتقال ماندارین، برنج، سیب و چای ارل گری

نت میانی : گل پیچ امین الدوله، شکوفه‌ی پرتقال، گل فریزیا، یاسمین، زنبق دره و رز

نت پایانی : گل سوسن، عنبر، چوب صندل، مشک و فلفل

قیمت ادکلن جنیفر اصل بسیار،بسیار، بسیار مناسب میباشد.
ادکلن امپرGorgeous حجم ۸۰ میلی لیتر زنانه

وقتی ادکلن جورجيوس را روی پوست و در محل نبضتان اسپری کنید، خیلی زود متوجه بوی شکوفه‌ی درخت پرتقال و تمشک خواهید شد. این ترکیب طبیعی، طراوت و تازگی را به شما و کسانی که بوی این ادکلن را استشمام می‌کنند، انتقال می‌دهد. در ادامه و باگذشت زمان، متوجه تغییر مسیر نت‌های اولیه به‌سوی نت‌های میانی خواهید شد. نت‌های میانی از ترکیب گل یاسمین، فریزیا، شمعدانی و عنبر تشکیل‌شده‌اند. بوی شیرین این گل‌ها، شادی و نشاط زیادی را به ارمغان خواهند آورد. بعد از مدتی طولانی، نت‌های پایانی باوجود وانیل و مشک جای نت‌های میانی را خواهند گرفت. این ترکیب دوگانه، تازگی و آرامش درونی را به شما هدیه می‌دهند. خرید ادکلن زنانه‌ امپر گورجس با توجه به حجم ۸۰ میلی‌لیتری، بوی تند و شیرین و بطری جذاب و مدرنش برای شما به خاطره‌ای به‌یادماندنی تبدیل خواهد شد.

ادکلن شالیز Shalis حجم ۵۰ میلی لیترزنانه

مناسب برای: بانوان

رایحه: شیرین و خنک

مناسب فصول گرم سال

نت های عطر shalis

نت اولیه :            اسطوخودوس

نت میانی : ماگنولیا ،گل رز و گل صد تومانی

نت پایانی : نعنا هندی ، کهربا و مشک

ادکلن لالیک له آمور Le Amour زنانه

زمانی که این عطر لامور را بر روی دست یا بدن خون اسپری می کنید نت اولیه آن با روح و روان شما بازی می کند. این نت تشکیل شده است از : گل رز، نارنج و شکوفه‌ی پرتقال. بعد از گذشت مدت زمانی،  نت میانی جایگزین نت اولی می شود . این نت از گل مریم، گاردنیا و یاسمین تشکیل شده است. این ترکیب هم شما را سرشار از انرزی مضاعف می کند و بالاخره نت پایانی از راه می رسد. چوب صندل، چوب سدر و مشک تشکیل دهنده نت پایانی هستند. می بینید که با استشمام این رایحه های جادویی تا چه میزان بر آرامش شما افزوده می شود. این عطر با این ترکیب خاصی که دارد، برای ر فصلی مناسب است خصوصا برای روزهای گرم تابستان می تواند آرامش و فراغ بال زیادی را برای شما به همراه بیاورد.

 

ادکلن لالیک آمیتیست Amethyst حجم ۱۰۰ میلی لیتر زنانه

این ادکلن «آمتیست» (Amethyst) نام دارد. طراحی و فرمولاسیون این ادکلن توسط بهترین عطر ساز معروف «ناتالی لورسون» (Nathalie Lorson) انجام‌شده است. ادکلن زنانه آمتیست برای عصرهای بهاری بسیار مناسب هست. همین‌طور به دلیل قیمت منطقی و نه‌چندان بالایش، بهترین گزینه برای هدیه دادن به دوستی است که برای شما ارزش زیادی دارد. با دقت کردن به این ادکلن، روی شیشه‌ی بنفش آن، نقوش و خطوطی را به شکل شاخه‌ها و میوه‌های تمشک مشاهده خواهید کرد. شیشه مکعب‌ مستطیلی کشیده و درب مکعبی زیبا باهم هماهنگی خاصی دارند. شیشه ادکلن Amethyst حجم کمی از میز شمارا اشغال می‌کند؛ همچنین به خاطر وزن سبکش، اصلاً حس نمی‌کنید که در کیف‌دستی شماست.

وقتی برای بار اول ادکلن لالیک بنفش را اسپری می‌کنید، بوی انگور سیاه، زغال‌اخته، توت سیاه، شاه‌توت و توت‌فرنگی به‌سرعت در فضا پخش می‌شود. شیرینی حاصل از این ترکیب باعث ایجاد حس شادی و هیجان در شما و اطرافیانتان می‌شود. طی مدتی، رایحه‌ی ترکیبی گل یاسمن، فلفل، یلانگ‌ یلانگ و گل رز جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرد. تندی ملایم این مخلوط جالب، انرژی شمارا دوچندان خواهد کرد. پس از گذشت مدتی طولانی، بوی مشک، وانیل و نت‌های چوبی جانشین نت‌های میانی شده و روی لباس و محل نبض شما تا آخر به‌جا خواهد ماند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

مطالب مشابه

ارسال نظر

0 نظر


بازی انفجار سایت بت اسپات