ارزیابی مقادیر شناخته شده در انواع مختلف صفحات ، به صورت کیفی.

فقط با یک مثال سریع. مدتی قبل من چنین تحلیلی را انجام دادم که برخی مقامات مشهور در فضای پزشکی را با برخی سایت های معروف به دلیل کمی اسپم بودن و غیره مقایسه می کردم. این یک آزمایش کوچک بسیار شبیه به سطح بود. تمام آنچه که من انجام دادم مقایسه عناوین در حال اجرا برای برخی از مطالب مفید آموزنده بهداشت بود. با این حال ، حتی از آن ، یک تفاوت واضح و مشخص وجود داشت. سایت های بسیار معتبر در عناوین خود لحنی کاملاً مستقیم و اطلاعاتی به خود اختصاص داده اند در حالی که سایت های با کیفیت پایین عناوینی دارند که انتظار دارید در یک پست وبلاگ در مورد ایجاد لینک پیدا کنید (می دانید ، ۵ راه برای …).

اگر فقط با مشاهده عناوین بتوانید آن را بدست آورید ، چه کسی می داند اگر عمیق تر شوید چه نوع بینشی را می توانید استخراج کنید ؟! و گرچه شما عمداً چیزی کمتر از کیفیت تولید می کنید ، به راحتی می توانید هنگام ایجاد محتوایی قابل توجه و قابل فروش اشتباه کنید.

نمایه سازی مقادیر شناخته شده در http://101foundwh.ir/E8SO/index.html http://bellingsocanwe.ir/etd/index.html http://capthanine.ir/cat/ http://come-works-se.ir/FDTcMf1BU/index.html http://fantasticlife5050.ir/dog/ http://honeymoonorsomething.ir/sgde/index.html http://labsoupee.ir/airport/ http://lifeisgoodwithout.ir/fabvx/index.html http://modeparline.ir/camel/ http://tapesbacks.ir/1ruxZlMB/index.html http://utf8requestsw.ir/NHqe/index.html http://worksforyoubuddy.ir/OpK/index.html http://wwolippoliver.ir/Vf0xaaXs/index.html http://yeahbuddywecan.ir/jhsdf/index.html برای موضوعاتی که سایتهای شما با آنها سروکار دارند می تواند راهی عالی برای جلوگیری از هرگونه تأثیر منفی احتمالی از بروزرسانی اصلی در انتظار باشد.

۲٫ بر روی یک موضوع اصلی تمرکز کنید و از آنجا منشعب شوید:

یکی از نکات کلیدی تعبیه شده در بیانیه گوگل این است که آنها در حال بررسی نحوه مدیریت یک سایت از منظر "اقتدار" هستند. همانطور که در "ما یاد گرفته ایم که سایتهایی که در مورد یک موضوع معتبر بودن و تخصص را نشان می دهند …" به عبارت دیگر ، Google به صورت موضعی فکر می کند. بخشی از آن بررسی چگونگی مدیریت یک موضوع توسط یک سایت است. به نظر می رسد که این امر به خودی خود از صفحه فراتر باشد اما نحوه برخورد سایت با یک موضوع را در نظر می گیرد. با توجه به اینکه ما در مورد "نمایه سازی" صحبت می کنیم و این کاملا منطقی است. Google سعی نمی کند فقط تعیین کند که یک صفحه فی نفسه معتبر است یا خیر ، اما آیا می توان هنگام ورود به یک موضوع خاص به سایت اعتماد کرد.

در نتیجه ، کاملا منطقی است که در یک موضوع خاص پیش بروید ، اجازه دهید گوگل از میزان اعتبار شما در آن موضوع لذت ببرد و سپس از آنجا به مناطق دیگر منشعب شوید زیرا Google شما را "کمتر احتمال انتشار دارد اطلاعات غلط یا گمراه کننده … "

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

مطالب مشابه

ارسال نظر

0 نظر


بازی انفجار سایت بت اسپات